Published online: 12.01.2022

HDO studerende på Aalborg Universitet

På denne side kan du få besvaret de mest gængse spørgsmål vedrørende vores HD-uddannelser. Kontakt os gerne, hvis du har yderligere spørgsmål.

Published online: 12.01.2022

HDO studerende på Aalborg Universitet

HD er en deltidsuddannelse på bachelorniveau inden for erhvervsøkonomi, der henvender sig til to målgrupper.

Den første målgruppe er personer med praktisk erfaring, der ønsker at opbygge et bredere teoretisk fundament for at kunne tackle deres arbejdsopgaver mere effektivt.

Den anden målgruppe er personer, der allerede har en uddannelse, men som ønsker at udvikle nye kompetencer i forbindelse med fx karriereskift eller videreudvikling af kompetencer i deres nuværende stilling.
HD-uddannelsen tilbyder desuden en mulighed for at dække skiftende kompetencebehov gennem hele ens karriere.

HD hører til i voksen- og efteruddannelsessystemet i det danske uddannelsessystem, og HD 2. del er indplaceret på kvalifikationsrammens niveau 6, hvilket svarer til niveauet for bacheloruddannelser.

Med HD-uddannelsen kan du styrke dine kompetencer og kvalifikationer på arbejdsmarkedet til glæde for din karriere og virksomhed.

HD Online studerende på Aalborg Universitet

Tilmeld dig infomøde - deltag online!

Er du nysgerrig på hvad en HD-uddannelse er og hvordan den kan bidrage til netop din karriere? Så er du meget velkommen til at deltage i vores online informationsmøde.

HD Online studerende på Aalborg Universitet
Tilmeld nu